»Sejem ni samo prodaja, ampak je tudi mreženje.«
»Seveda je pomembno, da na sejem pridejo strokovnjaki, da galerije pridobijo nove kontakte.«
»Upam, da bomo imeli vedno več in več obiskovalcev. Več ljudi nas obišče, več se jih lahko navduši za umetnost.«
»Ob tem pa si kot umetnostni sejem prizadevamo, da bi ljudi navdušili za umetnost in da bi na koncu tudi kupili kakšno umetnino za svoj dom.«
»Spletni obisk je bil odličen, pravzaprav proti pričakovanjem, prodali pa smo kar 40 umetniških del.«
»Književnost potrebuje pomoč, državno spodbudo. Potrebujemo umetniške rezidence, pomoč za prevajalce, veliko književnih nagrad za vzbujanje pozornosti. To, kar dobi državno gledališče, potrebuje tudi književna dejavnost.«
»za letošnji festival pa je to mreženje prav posebej v ospredju«
»leto za letom ostaja zavezan poudarjanju pomena besed in knjig, pomena znanja in razvoja ter tradiciji druženja vrhunskih ustvarjalk in ustvarjalcev z njihovimi bralci«
»Dunaj je prizorišče sejma, protagonisti – galeristi vseh generacij ter muzeji s svojimi zakladi in strokovnjaki – pa so v njegovem središču.«
»Sodelovanje, mreženje, strpnost in razumevanje so ključni elementi za gradnjo sveta, v katerem bomo živeli v miru in harmoniji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju